luni, 10 mai 2010

….Daca ai ajuns pana aici , esti pe drumul cel bun . Inseamna ca te-ai hotarat sa ajungi la silueta mult visata, iar sportul e cea mai buna varianta pentru a reusi.



….Si aici intervin eu. Pentru a te ajuta sa reusesti in ceea ce ti-ai propus. Dar intai sa facem prezentarile. Ma numesc Oana Cretu , locuiesc in Bucuresti si sunt instructor tae bo, tae bo step, fitball si..multe altele( va voi dezvalui pe parcurs) .Iubesc sportul de cand ma stiu . Desi sunt biolog de meserie, pasiunea mea pentru sport m-a determinat sa ma reprofilez. Lucru pe care l-am si facut. In urma cu 4 ani, m-am hotarat sa obtin certificatul de instructor. Si am reusit. Am participat la 9 stagii de pregatire , am trei carnete de instructor si multa vointa….Mi-am demostrat mie insami ca se poate . Acum vreau sa iti arat si tie acest lucru. ..
In momentul de fata colaborez cu 3 Sali din Bucuresti unde va astept cu drag pe toti cei interesati. Daca nu te multumeste lucrul la sala, poate te intereseaza sa afli ca ofer si ore in particular. In acest fel poti fi sigura/a ca primesti toata atentia si nu mai poti spune ca nu ai inteles cum trebuie sa faci exercitiile))
Si amintiti-va mereu:"Efortul isi arata roadele dupa ce o persoana refuza sa se opreasca" Napoleon Hill

2 comentarii:

  1. Se numeste Oana si este cea mai tare instructoare ever!!!asta pe langa celelalte calitati:un om cald,bland,dispus oricand sa iti sara in ajutor si o buna prietena!!!Te iubesc Onica:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este! :) Imi voi reinnoi abonamentul la sala doar ca sa vin la orele Oanei.

    RăspundețiȘtergere